دست های پشت پرده شکایات...
با تویتی که شاهزاده عربستان ساعاتی پیش وارد تویتر کرد دست های پشت پرده برخی خیانتکاران مشخص شد.وی در این تویت از هواداران استقلال برای فرستادن اطلاعات جهت محرومیت پرسپولیس از بازی فینال لیگ قهرمانان اسیا تشکر ویژه نمود.
در این بین خبر میرسد که به طور بسیار ناگهانی و کاملا اتفاقی مبلغ 40 ملیاردتومان به حساب باشگاه استقلال واریز شد که مدیران این باشگاه ادعا میکنند از کسی قرض گرفته اند...
تیم کیسه از کجا ۴۰ میلیارد قرض کرده؟ چرا مدیرای پرسپولیس از همون جایی که کیسه ۴۰ میلیارد قرض کرد پول تهیه نمیکنن تا طلب برانکو داده بشه؟
این دیگه کری فوتبالی نیست
این حکم صادر میشه و میگذره اما فقط منتظر اون لحظهای هستیم یه نفر بیاد بگه پرسپولیسی یا استقلالی مهم نیست ، همه ایرانی هستیم!
پرسپولیسیها هموطن کسانی که از ترس قهرمانی آسیایی پرسپولیس حتی حاضرن همهکسشون رو دو دستی به سعودیها تقدیم کنن نیستن!
این قضیه نفرت پرسپولیسیها از کیسه کشارو بسیار عمیقتر خواهد کرد...
